AoS Champions – Jak to działa #7 – Turbo Quest

Jajan/ Wrzesień 25, 2018/ AoS Champions, Jak to działa/ 0 comments

Jeżeli masz już za sobą lekturę dotychczasowych wpisów z tematyki AoS Champions to powinieneś znać już podstawowe zasady konieczne do grania. Zaczynamy więc powoli omawianie ciekawych strategii i zagrań pomagających nieraz w wygranej lub po prostu zaskakujących przeciwnika.

W dzisiejszym wpisie, opierając się na wpisie dotyczącym misji, pokażę Ci jak wykonać zagranie, które nazywam Turbo Questem.

Któreś z tych błogosławieństw w drugiej turze? Tak poproszę!

Jak wszyscy gracze AoS Champions wiedzą, Błogosławieństwa są potężnymi kartami zadającymi duże obrażenia, leczącymi lub wspierającymi walkę. Dlatego też bardzo ważne jest ich odpowiedni wybór do talii w ten sposób, żeby wszystko ze sobą współgrało.

Ja, jako gracz Destrukcji, lubię zadawać możliwie najwięcej obrażeń możliwie najszybciej w grze – żeby przeciwnik nie był w stanie rozbudować swojej taktyki. Dlatego też kluczowym jest dla mnie jak najszybsze wykonanie zadań i odblokowanie błogosławieństwa.

W związku z tym po (bardzo krótkich – w końcu jestem prostym Orrukiem) poszukiwaniach udało się znaleźć taktykę na zakończenie Questa jednego z bohaterów w dwie tury.

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest Rip-tooth Megaboss. Zadania do wykonania questa to kolejno: wystawienie oddziału, zadanie obrażeń, zagranie umiejętności oraz zadanie obrażeń. Kluczowa jest natomiast jest umiejętność – jeżeli uda mu się usunąć oddział przeciwnika to wykonuje swoje aktualne zadanie i obraca się na następne. Co najważniejsze – ta umiejętność działa nawet, jeżeli karta usuwająca oddział sama wykonała jedno z zadań!

Więc „Jak to działa”?
W pierwszej turze zagrywam na naszego bohatera oddział. Ważne jest, żeby ten oddział zadawał obrażenia na drugim narożniku. W ten sposób wiem, że zagrywając oddział wykonam pierwszą misję, a na początku drugiej tury zadam obrażenia – druga misja. W Turbo Queście potrzebuję trochę szczęścia, ale załóżmy, że wszystko potoczy się po mojej myśli. Druga tura, już po wykonaniu dwóch pierwszych misji, to zagranie Deadly Chop na tym bohaterze. Jest to umiejętność, więc wykonuję trzecią misję, a dzięki umiejętności Rip-tooth Megabossa wykonuję również ostatnią misję usuwając oddział przeciwnika. Błogosławieństwo jest moje w drugiej turze!

Jak pewnie zauważyłeś wymaga to niemałego szczęścia – o ile posiadanie oddziału z obrażeniami na drugim narożniku nie powinno być problemem, o tyle posiadanie Deadly Chop w ręce ORAZ oddziału przeciwnika na przeciwko tego konkretnego bohatera może akurat brakować.

Ale to nie problem! Turbo Questa można zrobić wolniej, ale nadal szybko w porównaniu z innymi bohaterami. Jeżeli wystawisz oddział z obrażeniami na drugim oraz trzecim narożniku (Frenzied Warboar czy Gore-Choppa Brute) to wykonujesz pierwszą misję oraz drugą na początku kolejnej rundy. Musisz następnie zagrać dowolną umiejętność, a obrażenia zadane na początku trzeciej rundy przez oddział wykonają ostatnią misję i odblokują błogosławieństwo.

To by było na tyle! Znasz już moją taktykę na Tubro Quest i zyskanie przewagi już na początku meczu. Spotkałeś się już z takim zagraniem? A może od dawna sam je stosujesz? Podziel się w komentarzu!

Zachęcam Cię również do śledzenia kolejnych wpisów z serii „Jak to działa”!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*