General’s War: Pruszkowska Masakra II [Zasady]

UncleKyoshi/ Listopad 29, 2018/ General's War, Matched Play, Turniej Ogólnopolski/ 0 comments

Sklep Merfolk ,  Battlemania.pl ,  General’s War  mają przyjemność zaprosić na drugą edycję
Pruszkowskiej Masakry, na której rozegramy ponownie turniej  Age of Sigmar klasy Master. Tym razem z tłem fabularnym i w formacie parowym! 

[Aktualizacja 03/12/2018]

Kiedy?

16-17 marca

Gdzie?

w Hotel ComfortBiznes
ul.Bolesława Prusa 1
05-800 Pruszków

I.Format turnieju:

1. Turniej rozgrywamy w formacie parowym z tłem fabularnym
2. Format rozpisek 2×1500 – Vanguard – każda armia musi być złożona wedle tych ograniczeń :
2+Battleline, 1-4 Leaders, 0-2 Behemoths, 0-2 Artillery.
3. Można również złożyć jedną armię na 3000 punktów z następującymi ograniczeniami :                                      5+Battleline,1-8 Leaders, 0-4 Behemoths, 0-4 Artillery [opcja skasowana]
4. Rozpiski przygotowujemy korzystając z oficjalnych aplikacji i przesyłamy je za pomocą
formularza najpóźniej do 9.03.2019
5. Armie w sojuszu nie mogą między sobą powtarzać jednostek (warscrolli – w tym endless
spelli) – jeżeli dana armia wybrała jakiś unit to druga armia w parze nie może mieć w rozpisce
tego sojuszu niezależnie czy zostałby wybrany normalnie czy np. jako allies.
6. Armie mogą być sparowane jeżeli we książkach lub podręcznikach AoS jest dostępny opis gdzie wybrane armie ze sobą współpracowały. Ponadto:
a) Fyreslayers – mogą być sparowane z każdą inną armią
b) Kharadron Overlord – mogą być sparowane z każdą inną armią oprócz armii z Allegiance : Chaos
c) Beasts of Chaos – mogą być sparowane z każdą armią z Allegiance : Destruction i Chaos
d) Legion of Azgorth – mogą być również sparowane z każdą inną armią oprócz armii z keywordami : duardin
e) Free Peoples – mogą być sparowane z każdą inną armią
7. Armie w parze są dla siebie „neutral”, rzucamy jeden raz na zaczynanie i rozstawiamy po
jednym unicie z każdej armii na przemian – raz jeden sojusz wystawia 2 dropy potem drugi
sojusz wystawia 2 dropy.
8. Trimuph – rzucamy jeden triumf na cały sojusz.
9. Gramy na Endless Spelle.
10. Przedmioty z Realmów są dostępne ale nie mogą powtarzać się w sojuszu.

11. Dopuszczone są tylko armie pomalowane w 100% przynajmniej na poziomie minimalnym (3
kolory bazowe, wash)

II.  Punktacja bitew – 140p: 

Stosujemy warunki zwycięstwa zgodnie z zasadami danego scenariusza. Dla celu rozstrzygnięcia
remisów w końcowej punktacji liczymy też punkty za zabite pełne oddziały przeciwnika. „Table”
liczymy jako pełne 2000 punktów. Obowiązują punkty za Hidden Agendas. Odpowiednio do wyniku
stosujemy następujące wartości punktowe:
1. Major win – 20-0
2. Minor win – 13-7
3. Remis – 10-10
4. Minor loss – 7 punkty
5. Major loss – 0 punktów
6. Walkower (nie stawienie się na bitwę) – 13:0
7. dodatkowo w każdym scenariuszu zostaną wybrane 2x hidden agendas (zostaną
wyszczególnione w opisie każdego scenariusza) za wykonanie każdej z nich gracz otrzymuje 4 punkty (łącznie 8 na bitwę)
             II.1 Hidden Agendas :
Wstępne informacje o hidden agendas można znaleźć na Warhammer Comunity.
Szczegóły co do wyboru konkretnych misji zostaną wylosowane najdalej 30 dni przed turniejem.

III. Malowanie i przygotowanie – 50p:

1. Całość armii w sojuszu jest pomalowana w co najmniej 3 kolorach łącznie z zrobionymi
podstawkami – po 5 punktów za armię (łącznie 10)
2. Całość armii w sojuszu ma pełny WYSWIG łącznie z opisaniem czym różnią się poszczególne
oddziały, bohaterowie itd. na poziomie rozpiski – po 5 punktów za armię (łącznie 10)
3. Całość armii w sojuszu jest łącznie z podstawkami pomalowana w spójnym schemacie
kolorystycznym – po 5 punktów za armię (łącznie 10)
4. Wysłanie rozpiski w wyznaczonym terminie – 5 punktów
5. Posiadanie kostek, miarek, wszystkich zasad z których korzysta armia/armie – 5 punktów
6. Historia armii przesłana w wyznaczonym terminie. Historia fabularna sojuszu, gdzie jest
opisane dlaczego danym sojusz walczy razem. – 10 punktów

IV. Dodatkowe punkty do klasyfikacji generalnej – 30p:

 Best painted – najlepiej pomalowane armie sojusze :

1. 1 miejsce + 10 punktów do klasyfikacji generalnej
2. 2-3 miejsce + 5 punktów do klasyfikacji generalnej
3. 4-5 miejsce + 1 punkt do klasyfikacji generalnej
Best story – najlepsza historia armii

1. 1 miejsce + 10 punkty do klasyfikacji generalnej
2. 2-3 miejsce + 5 punkt do klasyfikacji generalnej

Best play – dla najlepszego przeciwnika/przeciwników

1. 5 głosów BP  + 10 punktów do klasyfikacji generalnej
2. 4 głosy BP + 8 punktów do klasyfikacji generalnej
3. 3 głosy BP + 5 punktów do klasyfikacji generalnej
4. 2 głosy BP + 2 punkty do klasyfikacji generalnej
5. 1 głos BP + 1 punkt do klasyfikacji generalnej

Ujemne punkty wliczane do klasyfikacji generalnej:

Ujemne punkty – żółte kartki – mogą być przyznawane przez sędziego i organizatora w
uzasadnionych przypadkach. Każde upomnienie to -2p odjęte od generalnej punktacji. Przykłady zachowania, które może zostać ukarane to:
-celowe przedłużanie gry
-umyślne przesuwanie modeli poza dozwolonymi fazami
-wprowadzenie w błąd odnośnie zasad swojej armii

V.Scenariusze:

Szczegóły co do wyboru konkretnych scenariuszy zostaną wylosowane najdalej 60 dni przed
turniejem.
Gramy scenariusze w następującej kolejności:
1. I mecz:
2. II mecz:
3. III mecz:
4. IV mecz:
5. V mecz:
Każdy mecz trwa 3h 15min

VI. Tereny:

Nie korzystamy z zasad rozstawienia terenu Age of Sigmar. Każdy stół będzie posiadał mapkę z wskazanym umiejscowieniem terenów jak i opisem jaki efekt wywołuje dany teren aby  zaoszczędzić czas gry. Gracze rzucają tylko za wybór strony i zgodnie z ogólnymi zasadami rozpoczynają rozstawienie.

VII. Plan dnia:

Sobota: to be announced!

1. Przygotowanie i rejestracja:
2. Pierwsza bitwa:

3. Druga bitwa:
4. Trzecia bitwa:

Niedziela:

1. Czwarta bitwa:
2. Piąta bitwa:
3. Podsumowanie, wręczenie nagród

VIII. House rules:

1. Każda armia posiada własne Command Pointy generowane przed grą (z Battalionu lub za 50 punktów) i tylko ta armia może te punkty wykorzystywać. Na początku każdej tury Sojusz
otrzymuje 1CP – z tego command pointa może skorzystać dowolna armia z sojuszu.
2. W fazie walki cały sojusz liczy się jako jedna armia przy wyborze jednostek które dokonują
aktywacji.
3. Każdy z graczy otrzyma podstemplowaną rozpiskę przed sędziego podczas rejestracji –
tylko ta rozpiska jest ważna na turnieju i tylko tą rozpiskę przekazujemy na każdą prośbę
przeciwnikowi/przeciwnikom
4. Obaj gracze mają prawo do sprawdzenia rozpiski oponenta przed rozpoczęciem gry.
5. Command Trait’y, artefakty, czary i modlitwy, uzbrojenie należy określić w rozpisce i nie
można ich zmieniać w czasie turnieju.
6. W przypadku skończenia się czasu, liczy się punktacja zastana w chwili “wybicia gongu”.
7. W przypadku nie podania punktacji po zakończeniu czasu wpisany zostanie remis.
8. Kwadratowe podstawki są dopuszczone tylko na piechocie i kawalerii.
9. Modele będące na kwadratowych podstawkach nie mogą dawać przewagi nad modelami z
okrągłymi: modele na małych kwadratowych podstawkach nie mogą atakować z ‘3 rzędów
będąc w ściśniętej formacji.
10. Sporne sytuacje będą rozstrzygane przez sędziego indywidualnie.
11. Stare modele są dopuszczone do gry i nie są traktowane jako proxy. Ich rozmiary są liczone
według aktualnych modeli.
12. Monstra i Behemoth’y muszą mieć odpowiednio dużą i okrągłą/owalną podstawkę.

IX. Zapisy:

Zgłoszenia przyjmujemy przez formularz google. Proszę o wpisanie adresu mailowego osoby kontaktowej i ewentualne zmiany rozpisek, i wszelkie sprawy organizacyjne będziemy prowadzić za jego pośrednictwem. Rozpiski można zmieniać bez karnych punktów do dnia 9.03.2019.

Wpisowe w przedpłacie, do dnia 17.02.2019 w kwocie 90pln  od osoby przelewamy na konto

Merfolk

ING 80 1050 1924 1000 0092 3343 3342

w tytule wpłaty pisząc „GW + Imię + Nazwisko

W tej kwocie gwarantujemy pyszną szamę na miejscu w hotelu w sobotę.

Po wyznaczonym terminie koszt zapisu to 100 pln.

Last minut w przed dzień turnieju 120 pln.

Zwroty: w sytuacji rezygnacji z uczestnictwa w turnieju zwrot pełnej kwoty wpisowego możliwy jest do dnia 23.02.2019. Po tym terminie możliwe są zwroty w kredycie sklepowym pomniejszone o koszt kateringu. Rezygnacje na 7 dni przed turniejem nie dokonujemy zwrotów.

X. Noclegi:

Dla nocujących na miejscu hotel ComfortBiznes przygotował specjalny cennik promocyjny:

Pokój 2 osobowy – 170 zł (dostawka na 3 osobę +45)

Pokój 1 osobowy – 150 zł

W cenę pokoju wliczono śniadanie w formie szwedzkiego bufetu.

 

FAQ 1

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*