General’s War #21

UncleKyoshi/ Marzec 22, 2019/ General's War, Turnieje/ 0 comments

Kurz bitewny jeszcze nie opadł a my już lecimy dalej. General’s War #21 już niebawem. Tym razem głównym prowadzącym będzie Piotr Kurkowski!

Kiedy:

27.04.2019

Gdzie:

Klub Adeptus Mechanicus, al. Krakowska 110/114, Warszawa (Budynek B-27, ostatnie piętro). Mapkę można znaleźć tutaj

Zasady kompozycji:

Battlehost. Gramy bez bohaterów imiennych, Gramy bez Realmów czyli bez realmscape feautures i bez spelli z Realmów. Używamy normalnie przedmiotów z Malign Sorcery po wybraniu odpowiedniego Realmu dla swojej armii.

Wielkość Armii: 2000p

Zasady: Gramy na zasadach General’s Handbook 2018, oficjalnych battletome armii i podręczników, warscrolli i FAQ. Gramy na podstawie publikacji wydanych do dnia 20.04.2019 r.

Stoły będę z rozstawionymi terenami włącznie z wskazanymi już „zasadami terenu” jak Mystical czy Arcane.

Dodatkowe szczegóły dotyczące „House rules” są uzupełniane w naszym FAQ. Obowiązuje też FAQ z Warszawskiego Dzbana.

Battleplany:

1 Bitwa – Battle for the Pass z General’s Handbooka

2 Bitwa. Scorched Earth z General’s Handbooka

3 Bitwa – Blood and Glory z Core Booka

 

Agendy:

Gramy z Hidden Agendas – https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-content/uploads/2018/09/AoS2_GHB19_Hidden_Agendas_Download-1-1.pdf

Agedny wybieramy w następujący sposób

  • po rzucie o wybór strony gracz który przegrał rzut (Gracz A) – wybiera jedną Agendę, która jest jawna, drugi gracz (Gracz B) wybiera Agendę (nie może wybrać już wybranej Agendy), następnie ponownie Agendę wybiera Gracz A i po nim Gracz B tak aby każdy z graczy miał niepowtarzające się, jawne 2 Agendy
  • karty z Agendami będą zapewnione przez organizatora dla każdej pary.

 

Czas gry:

2h35min na rundę

Pierwsza runda to pary losowe z uwzględnieniem wyzwań, kolejne rundy parowane zgodnie z systemem Szwajcarskim.

Plan Dnia:

Przygotowanie i rejestracja:09.30-10.00

Pierwsza bitwa:10.00 – 12.35

Druga bitwa:12.50 – 15.25

Trzecia bitwa:15.40 – 18.15

Wręczenie nagród

Wymagania modelarskie:

Nie ma wymogu pomalowanej armii.

Podczas General’s War Armie w pełni pomalowane i dopracowane biorą udział w głosowaniu na najładniejszą armię, za co przyznajemy dodatkowe punkty. Poza tym nie wymagamy 100% malowania. Pamiętajmy, że pomalowane armie nie tylko lepiej wyglądają na stole, ale gwarantują jej generałom lepsze rzuty kostkami. To potwierdzone wieloletnim doświadczeniem prawo.

Punktacja:

  • Major victory– 6 punktów
  • Minor victory– 4 punktów
  • Remis – 3 punkty
  • Minor loss – 2 punkty
  • Major loss– 0 punktów
  • Walkower– 6 punktów

W każdym scenariuszu można otrzymać po jednym dodatkowym punkcie(+1) za wykonanie każdej z wybranych Agend.

Suma punktów do uzyskania z bitew to 24(18 z samych bitew + 6 za Agendy)

 

Ponadto do zdobycia dodatkowe punkty (max.9 ) za spełnienie następujących warunków:

  • + 2 P = Poprawnie przygotowana rozpiska przesłana w terminie do organizatora (do 23.04.2019 r.)
  • + 1 P = przesłanie w terminie razem z rozpiską historii armii (do 23.04.2019 r.)
  • + 3 p = W 100% pomalowana (min 3 kolory) armia włącznie ze zrobionymi podstawkami
  • + 3 p = Pełen WYSWIG armii – czyli czy jednostki mają prawidłowe wyposażenie, czy zawodnik gra kompletnymi modelami itp.

Best Play i Best Paint:

Dodatkowo na karcie gracza, każdy z uczestników musi wskazać:

  •  najładniejszą armię na turnieju. Nie musi być to armia przeciwko której grał, głosy oddane na armie niepomalowane w 100% nie będą uwzględniane. Za każdy taki głos gracz, który go otrzymał otrzymuje 0,5 punkta do klasyfikacji Generalnej a zwycięzca otrzymuje dodatkowo dyplom dla najładniej pomalowanej armii na turnieju. Przy remisie decyduje liczba zdobytych głosów na najlepszego gracza.  
  • najlepszego gracza z jakim stoczył bitwę. Za każdy taki głos gracz, który go otrzymał otrzymuje 0,5 punkta do klasyfikacji Generalnej. (max 1.5 punktu)

Ujemne punkty wliczane do klasyfikacji generalnej:

Ujemne punkty – żółte kartki – mogą być przyznawane przez sędziego i organizatora w
uzasadnionych przypadkach. Każde upomnienie to -2p odjęte od generalnej punktacji. Przykłady zachowania, które może zostać ukarane to:

  • -celowe przedłużanie gry
  • -umyślne przesuwanie modeli poza dozwolonymi fazami
  • -wprowadzenie w błąd odnośnie zasad swojej armii
  • -nadmierne i głośne używanie słów powszechnie określanych jako wulgarne
  • -obrażanie w sposób wulgarny swoich przeciwników

Zapisy:

Zapisujemy się przesyłając zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego TUTAJ

Obowiązuje wpisowe: 25 pln/ 30pln w dniu turnieju

Przedpłata na konto:

10 1020 5561 0000 3902 0001 1585 – Jan Mejor; koniecznie z dopiskiem GW21 – Imię i Nazwisko

Dokonanie przedpłaty gwarantuje miejsce w przypadku dużej liczby graczy. W przeciwnym wypadku decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku nieparzystej liczby graczy, lub wyczerpania limitu miejsc decyduje kolejność zgłoszeń oraz przedpłat. Każde zgłoszenie będzie potwierdzone.

 

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*