General’s War #24

UncleKyoshi/ Lipiec 5, 2019/ General's War, Turnieje/ 0 comments

Kolejna edycja General’s War zapowiedziana już jakiś czas temu. Tu zapoznacie się z pełnymi zasadami. Uwaga – turniej rozgrywany w formacie parowym! Zapraszam. 

Kiedy:

28.07.2019

Gdzie:

Klub Adeptus Mechanicus, al. Krakowska 110/114, Warszawa (Budynek B-27, ostatnie piętro). Mapkę można znaleźć tutaj

Zasady kompozycji:

Gramy z Realmai czyli  z  realmscape feautures i spellami  z Realmów. Do każdego scenariusza będzie w opisie wskazany Realm w którym gramy, realmscape feauture które obowiązuje w danej grze i jeden spell który zna każdy czarodziej na polu bitwy – nie używamy innych spellów z Realmu w którym toczy się bitwa oprócz wskazanego.

Używamy normalnie przedmiotów z Malign Sorcery po wybraniu odpowiedniego Realmu dla swojego sojuszu.

Wielkość Armii: 2x1000p – z następującymi ograniczeniami :

  • 1-4 Leaders
  • 2+ Battlelines
  • 0-2 Artilery
  • 0-2 Behemohts

W sojuszu mogą być dwie dowolne armie niezależnie od Grand Alliance z następującymi ograniczeniami :

  • nie można w żaden sposób dublować warscrolli. Dotyczy to również summonignu, jeżeli dana armia ma warscroll w rozpisce nie jest możliwe przez drugą armię summonowanie jednostki która korzysta z takiego warscrolla.
  • nie można dublować itemów.
  • obie armie muszą być z tego samego realmu.
  • jeżeli obie armie korzytają z takich samych allegiance abilities to tylko jedna wskazana w zgłoszeniu może używać wszystkich powtarzających się allegiance abilities.
  • Nie używamy imiennych bohaterów
  • nie używany bohaterów których liczba Woundów na poziomie rozpiski jest większa niż 8.
  • armie są wobec siebie „neutralne”.

Zasady: Gramy na zasadach General’s Handbook 2019( oficjalnych battletome armii i podręczników, warscrolli i FAQ(wydanych do dnia 20.07.2019 r.)

Stoły będę z rozstawionymi terenami włącznie z wskazanymi już „zasadami terenu” jak Mystical czy Arcane.

 

Command Pointy :

Cały sojusz generuje na początku każdej tury 1 Command Point wspólny, który może użyć każda z armii w sojuszu. Command Pointy generowne przez daną armię z jakiekolwiek źródła może użyć tylko armia w sojuszu, która je generuje – nie może z nich korzystać druga armia.

Wystawianie się :

Wystawiamy się na tej zasadzie że jedna z armii z sojuszu wystawia 1 unit, potem kolej na jeden unit z armii z drugiego sojuszu.

Battleplany:

1 Bitwa

  • Scenariusz : Battle for the Pass (strona 61 General’s Handbooka 2019)
  • Realm : Shyish
  • Realmscape Feauture : Aetherquake Aftershock – „Add 1 to casting rolls”
  • Realm Spell : Ethereal Guide – „Casting value of 6. If successfully cast, add 1 to hit rolls for attacks made by the caster until your next hero phase”

 

2 Bitwa

  • Scenariusz : Startstrike (strona 62 General’s Handbooka 2019)
  • Realm : Aqshy
  • Realmscape Feauture : Every Step a League – „If a run roll is 6+, or a charge roll is 10+, then you can either say that the unit will not run or charge after all, or you can move the unit but it suffers D3 mortal wounds immediately after the move is completed/
  • Realm Spell : Stoke Rage – „Casting value of 6. If successfully cast, pick a friendly unit within 12” of the caster that is visible to them. Add 1 to wound rolls and charge rolls for that unit until your next hero phase.

 

3 Bitwa

  • Scenariusz : Places of Arcane Power (strona 68 General’s Handbooka 2019)
  • Realm: Hysh
  • Realmscape Feauture : Dazzling Glow – „Substract 1 from hit rolls made for attacks that target units that are in cover”
  • Realm Spell : Light of Battle – „Casting value of 5. If successfully, cast pick a friendly unit within 18” of the caster. Do not take battleshock tests for that unit until your next hero phase”

 

Agendy:

Gramy z Hidden Agendas – https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-content/uploads/2018/09/AoS2_GHB19_Hidden_Agendas_Download-1-1.pdf

Agedny wybieramy w następujący sposób

  • po rzucie o wybór strony gracz który przegrał rzut (Gracz A) – wybiera jedną Agendę, która jest jawna, drugi gracz (Gracz B) wybiera inną jawną Agendę (nie może wybrać już wybranej Agendy).
  • karty z Agendami będą zapewnione przez organizatora dla każdej pary.

 

Czas gry:

2h35 min na rundę

Pierwsza runda to pary losowe z uwzględnieniem wyzwań, kolejne rundy parowane zgodnie z systemem Szwajcarskim.

Plan Dnia:

  • Przygotowanie i rejestracja:09.30-10.00
  • Pierwsza bitwa:10.00 – 12.35
  • Druga bitwa:12.50 – 15.25
  • Trzecia bitwa:15.40 – 18.15
  • Wręczenie nagród

Wymagania modelarskie:

Nie ma wymogu pomalowanej armii, ale pamiętajmy, że pomalowane armie nie tylko lepiej wyglądają na stole, ale gwarantują jej generałom lepsze rzuty kostkami. To potwierdzone wieloletnim doświadczeniem prawo.

 

Punktacja:

Major victory– 6 punktów
Minor victory– 4 punktów
Remis – 3 punkty
Minor loss – 2 punkty
Major loss– 0 punktów
Walkower– 6 punktów
Wykonanie agendy – 1 punkt

Powstrzymanie przeciwnika przed wykonaniem Agendy – 1 punkt

Suma punktów do uzyskania z bitew to 24(18 z samych bitew + 6 za Agendy)

Ponadto do zdobycia dodatkowe punkty (max.4 ) za spełnienie następujących warunków:

+ 2P= Poprawnie przygotowane rozpiski przesłane w terminie do organizatora (do 26.06.2019 r.)
+ 2P = przesłanie w terminie razem z rozpiską historii armii (do 26.06.2019 r.)

 

Best Play

Dodatkowo na karcie gracza, każdy z uczestników musi wskazać najlepszych przeciwników z jakimi grał (best play) – para która uzyskała co najmniej 2 takie głosy otrzymuje dodatkowy 1 punkt do klasyfikacji generalnej.

 

Ujemne punkty wliczane do klasyfikacji generalnej:

Ujemne punkty – żółte kartki – mogą być przyznawane przez sędziego i organizatora w
uzasadnionych przypadkach. Każde upomnienie to -1p odjęty od generalnej punktacji. Przykłady zachowania, które może zostać ukarane to:

-celowe przedłużanie gry
-umyślne przesuwanie modeli poza dozwolonymi fazami
-wprowadzenie w błąd odnośnie zasad swojej armii
-nadmierne i głośne używanie słów powszechnie określanych jako wulgarne
-obrażanie w sposób wulgarny swoich przeciwników

Zapisy:

Zapisujemy się przesyłając zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego TUTAJ 

Najdalej do 26.07.2019. r.

Obowiązuje wpisowe: 25 pln/ 30pln w dniu turnieju

Przedpłata na konto:

10 1020 5561 0000 3902 0001 1585 – Jan Mejor; koniecznie z dopiskiem GW22 – Imię i Nazwisko

Dokonanie przedpłaty gwarantuje miejsce w przypadku dużej liczby graczy. W przeciwnym wypadku decyduje kolejność zgłoszeń.

W przypadku nieparzystej liczby graczy, lub wyczerpania limitu miejsc decyduje kolejność zgłoszeń oraz przedpłat. Każde zgłoszenie będzie potwierdzone.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*